Páginas

jueves, 15 de octubre de 2009

Si alló no hagués passat

Hoy un texto que hice en literatura catalana en 1º de bachillerato para el dia de Sant Jordi. Es en catalán, no tengo ganas de traducirla. Solo añadir que todo lo que leais es agua pasada.

Hi ha vegades a la vida en les quals t’atures a pensar en temps passats. Records de fa temps però que quan hi penses, t’afecten.

Recordo que al teu costat era feliç. Feia anys que ens coneixíem, ens portavem bé i erem amics. Vam quedar una nit per anar a la fira i veure els focs. Al dia següent vam començar a sortir. Aquell estiu amb tu va ser tant i tant especial... Era el primer cop que m’enamorava d’una persona.

Aquelles tardes d’estiu quan estava amb tu, el temps es deturava. No pensava en res més que en tu, no em preocupava res. Enacara que les meves amigues estaven en contra de que tu i jo sortissim, no en vam fer cas. Tot era meravallós. M’agradava com em tractaves, com m’estimaves, les tardes al passeig, a la fira, parlant de les nostres coses. Eres el meu xicot, però a l’hora eres el meu amic. Mai ho podré oblidar. Era feliç.

Però quan millor et van les coses, més impediments hi han. Primer la distància, però la distància no fa l’oblit. A mi no m’importava que no visquessim al mateix lloc, encara que no et veiés cada dia. Però després en un obrir i tancar d’ulls... vaig adonar-me que ho nostre no tenia sentit. Aquell sms va trencar-me tots els somnis. No m’ho podia creure! Jo pensava que m’estimaves i una nit de cop i volta, m’envies un sms amb les paraules textuals següents: “ho deixem”. Temps més tard vaig assabentar-me que hi havia algú entre nosaltres.

Allò si que va ser un shock. Em va costar molt passar pàgina perque t’estimava. Havia deixat tant per tu... Si et demanava explicacions, sempre tenies alguna excusa per no donar-me-les. Si et perdonava i et demanava una 2a oportunitat... Vaig picar, volia tornar amb tu però ja no m’estimaves.

Em fa molta ràbia dir-ho, però aquell estiu va ser el millor de la meva vida, vaig disfrutar com mai i em vaig enamorar... de la persona equivocada. Van ser quasi set mesos d’amor al teu costat. Aquest estiu fariem tres anys junts.
(21.04.2008)

No hay comentarios: